playlista

sobota, 11 czerwca 2016

Rozdział 13

Clary 
    Obudziłam się naprawdę wyspana.Przeciągnęłam się i zdałam sobie sprawę że Jace'a nie ma obok mnie.Pośpiesznie wstałam w chwili kiedy to robiłam zobaczyłam jak wychodzi z łazienki.
   -Powinieneś odpoczywać-mruknęłam podchodząc do niego.Założyłam swoje ręce na jego kark.
   -Czuję się świetnie-oznajmił przewracając oczami.
   -Akurat ci uwierzę.Masz się położyć a ja za chwilę przyniosę ci śniadanie-dałam mu szybkiego całusa i weszłam do łazienki.Wzięłam dość szybki prysznic.Ubrałam się w zwykłą białą bluzkę na ramiączka, kwiatową spódnicę i brązowe szpilki.Do tego założyłam brązowy pasek i naszyjnik z sobą.

  Spojrzałam na swoje odbicie.Zniknęły ślady po moim zmęczeniu, skóra odzyskała swój blask a moje włosy nareszcie zaczęły wyglądać normalnie.Wyszłam z łazienki i zobaczyłam niezadowolonego Jace'a leżącego posłusznie na łóżku.
  -Coś taki nie zadowolony?-spytałam z niewinną miną.
  -Każesz mi leżeć mimo że czuję się świetnie-mruknął.
  -Wiem że wciąż jesteś obolały i do tego te blizny.Oczywiście mogę nadużyć swojej mocy i ci pomóc szybciej wyzdrowieć-zaproponowałam.
  -Nie mam mowy.Uriel powiedział mi jakie mogą być konsekwencje takiego nadużywania mocy już wolę tu leżeć niż wiedzieć że się narażasz-oznajmił siadając.
   -A wiec na ci masz ochotę?-spytałam siadając mu na kolanach.
   -Na ciebie-wyszeptał tuż przy moim uchu.
  Przekręciłam się tak aby siedzieć na nim okratkiem.Wpił się zachłannie w moje usta.Pocałunek był przepełniony miłością, tęsknotą i namiętnością.Jace upadł na plecy tak że leżałam na nim.Położył ręce na moich udał i zaczął po nich błądzić.Podwinął delikatnie moją spódnicę gdy nagle usłyszeliśmy pukanie do drzwi.
   -Co za brak prywatności-prychnął niechętnie się ode mnie odsuwając.
   Wstałam i poprawiłam swoją spódnicę.Otworzyłam drzwi i zobaczyłam Uriela.Ten to ma wyczucie.
   -Wybaczcie że przerywam ale zaczęli się budzić-oznajmił po czym odszedł.
   -No to idziemy-rzekł Jace chwytając mnie za dłoń.
   Pośpiesznie skierowaliśmy się do skrzydła szpitalnego.Panowało tam nie małe zamieszanie.Jonathan próbował wstać ale Uriel go powstrzymywał, miał łzy w oczach.Podeszłam do niego i usiadłam obok na łóżku.
  -Nic jej nie jest.Leży w innej sali-powiedziałam na co wyraźnie się uspokoił.
  -Co z dziećmi?-spytała zdenerwowana Maryse.Ona także miała łzy w oczach.Kiedy o to pytała, usłyszeliśmy płacz dzieci.
  -Jak pewnie słyszycie mają się świetnie-oznajmiłam z uśmiechem. 
  -Ale jak?-spytał mój ojciec.
  -W jej krwi znalazła się trucizna zagrażająca jej i dzieciom.Jedynym sposobem aby ich uratować było przyśpieszenie ciąży.Zrobiłam wszystko co było konieczne.Była osłabiona ale musiała urodzić dlatego odpoczywa w innej sali.Dzieci są zdrowe, za jakiś czas Isabell także powinna się obudzić-powiedziałam. 
   -Ale już wszystko dobrze?-spytał zmartwiony Alec.
   -Tak-oznajmiłam spokojnie.
   Nagle poczułam coś dziwnego, spojrzałam na Uriela.
   -Demon-rzekł. 
   -Pójdę sprawdzić-wstałam pośpiesznie i skierowałam się do wyjścia.
   Wyszłam przed instytut.Od razu poszłam za budynek.Stanęłam twarzą w twarz z demonem.Nie uciekał ani nie atakował.Po chwili jednak wypluł coś ze swojej paszczy i zniknął.Obrzydzona podeszłam bliżej.Na ziemi leżała karteczka z napisem "Dorwę was".
    -No kto by pomyślał-prychnęłam sama do siebie.
   W szybkim tempie ruszyłam do sali chorych.Opadłam się o drzwi.To co zobaczyłam przyśpieszyło bicie mojego serca.Jonathan trzymał na rękach swojego synka a Maryse trzymała swoją wnuczkę.Ten widok był piękny.Szkoda że Isabell tego nie widzi.Wszyscy uśmiechali się na ten widok, nawet Uriel.Jace siedział na jednym z łóżek, podeszłam do niego i usiadłam na jego kolanach.Objął mnie w tali i położył podbródek na moim ramieniu.Zobaczyłam miny moich i Jace'a rodziców na co od razu się uśmiechnęłam.


Bella 
  Stałam w jednej z jaskiń.To tutaj spoczywa martwe ciało Jocelyn, które wcześniej wykradłam.
  -Już niedługo będziesz mogła się zemścić-wyszeptałam tuż przy jej uchu.
  Wiedziałam że mnie słyszy.Niebawem wróci do życia.
  -I co z twoim genialnym planem?-spytał Rayan.
  -Mówiłam ci żebyś mi nie przeszkadzał-warknęłam.
  -Ktoś tu się denerwuje.Okres masz?-zaśmiał się.
  Wyjęłam sztylet i po chwili przykładałam go do jego gardła.
  -Jestem ci potrzebny nie zabijesz mnie-prychnął z uśmiechem i odszedł.
  Miał rację, był mi potrzebny.Nie mogłam go zabić.Chodź bym chciała to coś mnie powstrzymywało.  


Isabell 
 Czułam się dziwnie.Próbowałam otworzyć oczy ale nie potrafiłam.Nie wiem ile tak leżałam ale w końcu udało mi się.Otworzyłam powoli oczy.Zobaczyłam Jonathana siedzącego obok mnie.Kiedy zobaczył że się obudziłam od razu mnie przytulił.Wstałam i odwzajemniłam uścisk.Nagle zorientowałam się że nie czuję moich dzieci.Odsunęłam się pośpiesznie i dotknęłam swojego brzucha.Już chciałam coś powiedzieć ale Jonathan mnie powstrzymał.Pomógł mi wstać.Zobaczyłam że w naszej sypialni stoją dwa małe łóżeczka.Niepewnie podeszłam do nich.Łzy szczęścia zaczęły spływać po mojej twarzy.Zobaczyłam dwa śpiące maluszki.Jedno leżało w niebieskim łóżeczku a drugie w różowym.
  -Chłopiec i dziewczynka-oznajmił radośnie Jonathan.
  Nie wiedziałam co odpowiedzieć po prostu zabrakło mi słów.To było niesamowite.
  -Jak im damy na imię?-spytał nagle.
  -Ja wybiorę dla naszej córeczki a ty dla naszego synka zgoda?
  -Zgoda.A więc Lucas a dla naszej małej księżniczki?-spytał obejmując mnie w tali.
  -Rose-wyszeptałam.
  -Są do nas bardzo podobni-oznajmił z uśmiechem.
  -Jak długo byłam nieprzytomna?
  -Osiem dni ale spokojnie dzieci miały dwie wspaniałe opiekunki-mruknął.
  -Kogo?
  -Clary i Uriela.Tego anioła który przyszedł po nas jak byliśmy w niebie-zatkało mnie na jego słowa.
  -Nie wnikam-zaśmiałam się.
 Po chwili nasze maluszki obudziły się i zaczęły płakać.Ostrożnie wzięłam Lucasa na ręce.Jonathan poszedł w moje ślady i po chwili trzymał Rose.Zaczęliśmy je powoli uspokajać.Nie mogłam uwierzyć w swoje szczęście.Mam wspaniałego męża i dwójkę dzieci.           



My się chyba pogniewamy :(
Strasznie mało komentujecie.
Czytasz zostaw po sobie ślad.   

8 komentarzy:

  1. Cudo czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały<3<3<3 Czekam na next:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Za takie cudo to LBA
    Więcej u mnie :

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie że wszystko na razie wróciło do normy❤ rozdział cudowny czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale żeby od razu się gniewać ? :D
    Rozdział cudowny .
    Czekam na next <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuje cię do LBA. Więcej: http://obywateleedomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anni Herondale1 lipca 2016 06:11

    Oesu 😂 jest 1 lipca, a ja komentuję 👌 No ale ok,"czytasz zostaw po sobie ślad" więc jestem 😁 No,no.. Zaczęłam czytać to opowiadanie.. 2/3 dni temu? xD Spodobało mi się :3 chociaż kocham wszystko z Clce 💕 alee mam nadzieję, że będzie jakaś kontynuacja??? 😍 Wakacje są, więc czas, i mam nadzieję, że wena? 💪 To ja spadam w Igrzyska i czekam na next? 😁😘💖

    OdpowiedzUsuń