playlista

wtorek, 5 kwietnia 2016

Prolog

 Księga II

Wszystko zaczyna się układać.
Jednak powracają stare problemy,przyjaciele i wrogowie. 
Co się stanie gdy straszna prawda wyjdzie na jaw?
Czy utracone więzi można odzyskać?
Czy odnajdą drogę do szczęścia i wolności?
Jak Clary poradzi sobie z ogromnym problemem i odpowiedzialnością?
Czy zdoła zapanować nad swoją mroczną stroną?
Tego dowiecie się w już niebawem.





Tak jak mówiłam dodaję dziś krótki prolog.Mam nadzieję że was zaciekawiłam.

5 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać. Ciekawe rozpoczęcie. Czekam na rozdział 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się zapowiada. Już nie mogę się doczekać. Prolog super. Czekam na pierwszy rozdział. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się mega. Prolog cudowny. Czekam na 1 rozdział ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. O MÓJ BOŻE! Czekam z niecierpliwością na next!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuu O. Mój. Boże. Już się boje<3
    /Julie

    OdpowiedzUsuń