playlista

piątek, 22 stycznia 2016

LBA-2x

 Na początku chciałam bardzo podziękować za kolejne dwie nominacje.
 
Pytania od Clary Herondale

1.Co lubisz najbardziej robić?
Słuchać muzyki
 
2.Jaką książkę przeczytałaś/łeś jako pierwszą?
 Nie pamiętam już, to było dawno temu
 
3.Jak to się stało że przeczytałeś/łaś DA?
 Zobaczyłam reklamę filmu i stwierdziłam że warto będzie przeczytać książkę
 
4.Ulubiona pora roku?
 Lato
 
5.Czytasz mojego bloga?
Czytam
 
6.Jeśli tak to co o nim sądzisz?
 Bardzo mi się podoba
 
7.Należysz jeszcze do jakichś fandomów?
 Niestety nie
 
8.Jeśli tak to do jakich?
 
9.Jakiego koloru masz oczy?
 Zielone
 
10.Co byś zmienił/a w sowim życiu?
 Nie zmieniłabym nic podoba mi się tak jak jest
 
11.ZA CO KOCHASZ KSIĄŻKI???
 Za to że dzięki nim mogę wczuć się w postać bohatera


Pytania od paulina patrycja

 1.Ile masz lat? 
 15
 
 2.Ile blogów masz? 
 To jest mój pierwszy blog
 
3.Do której klasy chodzisz?
 2 gim
 
4.Jaka jest twoja ulubiona książka? 
 Miasto szkła
 
5. Co obecnie czytasz?  
Obecnie nie czytam nic mam sporo nauki i na razie nie mam czasu
 
6. Masz ulubiony zespół muzyczny? 
 5 seconds of summer
 
 7.Kim chciał/a byś być w przyszłości? 
 Kosmetyczką lub makijażystką
 
8.Jaki jest twój ulubiony owoc? 
 Truskawki
 
9.Czego nienawidzisz najbardziej? 
Ludzi z nadmierną słodkością
 
10.Masz motto życiowe? 
 Mam
 
11. Jest coś, czego nie lubiłeś/aś i zmieniłeś/aś zdanie do tego? Jeśli tak to co?
Nie lubiłam chodzić w sukienkach ale się przekonałam 

2 komentarze:

  1. Kiedy dodasz następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://shadowhunters-ff-p.blogspot.com/2016/01/lba-po-raz-drugi.html?m=1
    Nominuje cię do LBA!
    Więcej informacji u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń