playlista

środa, 20 stycznia 2016

LBA+1000 wyświetleń



Bardzo chciałabym podziękować za nominacje.



A więc teraz pytania od Julia Dudek


1. Ulubiona piosenka z soundtracka filmu The Mortal Instruments : City of Bones 

Demi Lovato-Heart by Heart



 2. Ulubiony cytat

  "- Jesteś moją siostrą - rzekł w końcu. - Moją siostrą, moją krwią, moją rodziną. Powinienem cię chronić - zaśmiał się bez krzty wesołości - chronić przed chłopcami, którzy pragną robić z tobą to, co ja bym chciał."


3. Motto życiowe

 Po­kochaj siebie, a wte­dy będziesz mógł w pełni po­kochać innych. 


4. Hobby poza blogowaniem

 Muzyka i rysowanie.


5. Co robisz, gdy nie masz pomysłu na posta ?

 Włączam swoje ulubione piosenki i w spokoju zastanawiam się.


6. Ulubiony piosenkarz, zespół, piosenkarka

 Demi Lovato


7. Ulubiony przedmiot w szkole 

 Język Polski


8. Z jaka postacią z DA się utożsamiasz.

Najbardziej z Isabell.Lubię zakupy i obcisłe ubrania.Uwielbiam także chodzić w szpilkach.





Chciałam także podziękować za 1000 wyświetleń.Kiedy zaczynałam pisać tego bloga nie sądziłam że tak wielu osobom może się spodobać moja historia darów anioł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz